sobota, 27 września 2014

Zaczynamy od początku

Jak widać nowy blog okazał się być kiepskim pomysłem. Na początku nie aktualizowałem go bo nie miałęm zdjęć, a zdjęć nie robiłem bo nie miałem czasu i siły pracując w fabryce po 10 godzin na dzień. Później po prostu o nim zapomniałem. 

Teraz niecały (3 dni) rok od ostatniego posta, reaktywuję tego bloga. A powodem jest to że nie posiadam żadnego Portfolio, a przynajmniej nie takiego dostępnego przez internet. 
Jako że Facebook jest jednym z najgorszych możliwych miejsc do publikacji swoich fotografii, z kilku powodów, zaczynając og szaty graficznej tła, jakości zdjęć i kończąc na setkach tysięcy kont: "Imię Nazwisko Photography"... 

Od poprzedniego wpisu trochę się pozmieniało, mam więcej sprzętu, mam więcej czasu, mam więcej zdjęć, a nawet 1 (work in progress) timelapsa.

W tym poście zamieszczam mały przedsmak tego co wrzucę na bloga w ciągu najbliższych kilku dni:





Sporo musze też zmienić w samym blogu, poprawić szatę graficzną, układ kolorystykę itp. ale z tym spieszyć się akurat nie będę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz